dissabte, 12 d’abril del 2008

L`importancia de l`amor

Avui ha estat un dia difícil per la meva creuada. Sempre per culpa meva, he estat tancat a casa sense sortir i dormint molt. Ja sé l'explicació subconscient del perquè ho faig.
M'ha ajudat a evitar
la temptació de agafar un cigarret el record de la meva exdona, dels meus dos fills A i M, de la meva neta (ja explicaré cas per cas el motiu perquè tinc un enorme compromís amb ells) i també dels amics anònims que aportant comentaris al blog animant a seguir endavant amb ells.
Els voldria donar les gracies per el suport que representen i la bona companya de donen.

Espero demà sortir i escampar "cabòries" i no trobar una trampa estan tant sol.
Us diré un secret: si vull dormir tant es per somniar amb la meva exdona, cosa que pot ser perillosa al despertar. Més avui per avui...
Gracies a tots.
Àngel

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola patufet! Que ningú s'espanti que li digui patufet, perque sóc la seva filla i... ja se sap, la confiança fa... Bé doncs, tal com podem comprovar tots, el meu pare està batent el seu propi récord de dies sense fumar, i per això n'estic molt orgullosa! Però tal com has explicat és molt important que facis coses i no et quedis a casa tancat.Ara ve primavera i ve més de gust sortir a passegar, a gaudir de la terrassa de qualsevol bar llegint el diari... Pensa que tens tantes coses per fer encara que no et pots permetre perdre el temps tancat a casa, doncs és un dia malgastat, i això és una pena.
Recorda que t'estimem molt i que encara que estem lluny físicament mai ho estem de pensament. Un petonet, bona nit i tapat!