dimarts, 15 d’abril del 2008

Comentari rebut

La guerra continua. En tres moments he pensat amb agafar un cigarro, i en les tres ocasions he sentit silenci en lloc de l`antic ronroneix del meu pit. Llavors, he fet coses diferents fins que la mala passada ha fugit. Si amb una setmana no sento roncar els pulmons serà bona senyal ,oi.
He rebut un comentari de un/a anònim interessat a conèixer com ho feia. Primer, et dono les gracies per contactar amb mi. Després, et dic que no segueixo cap mètode. Això si, porto un parxe de nicotina des de el primer dia. La resta és el coco. No m'hagués pensat mai que la voluntat pugui ser tant forta. Crec que tots els que realment vulguin deixar de fumar ho podem aconseguir.
Si vols comentaris aquí estic per ajudar.
Àngel. Gracies a tots

2 comentaris:

mafalda ha dit...

Potser tardaràs més d'una setmana a deixar de sentir el soroll del teu pit, però valdrà la pena. Ja ho veuràs!
Ens veiem demà per dinar, ok?

Anònim ha dit...

Hola petitó! tal com m'has explicat aquests migdia, veig que hi ha força gent interessada amb el que escrius, i els quals també pots ajudar. Estic molt contenta per tu! Un petonet.