dimarts, 8 d’abril del 2008

Introducció

Hola bona tarda.
He començat
explicant dos reflexions sobre la meva vida: la primera és la d'exfumador. Durant molts anys (45 aprox) he estat fumant sempre. La juventut per sentirte mes gran, la mili d`abans, amb la "hacerse un hombre" quina animalada. Desprès ja amb el costum adquirit, la novia el treball el casament i TU FUMANT. Després d'aquesta etapa las coses mes fermes o d'una bellesa intensa, van ser sempre acompanyadas d`una cigarreta o tres o deu. Tinc imatges de la meva vida en el que sempre el tabac està present, la lluna de mel, el naixament dels meus fills la mort dels pares i sogres. Com si una presencia externa o una ombra m'envoltés amb el seu fum gris-negre. Sense pensar-hi els anys han passat i fins ara en que problemes diferents en fet veura la meva vida desde fora per fer el pas decisiu de deixar de fumar.
Amics, nomès fa un dia!
Salutacions.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ànims, el primer dia sempre és el més difícil!

Anònim ha dit...

ja son tres díes, i ho estas aconseguint, ànims campió. Sol